DZIAŁ RECEPCJI
- Do wypełniania kart rejestracyjnych Goście używają swoich długopisów lub długopisów hotelowych, które po użyciu są dezynfekowane i wracają do użytku po 7 dniach. Jesteśmy w trakcie prac nad rejestracją elektroniczną.
- Zachęcamy Gości do zachowywania odpowiedniej odległości pomiędzy sobą w hotelowym Lobby.
- Goście są bezpiecznie oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi.
- Zmieniamy sposób wydawania kart kluczy – karty klucze będą wydawane bez smyczy i dezynfekowane po każdym użyciu.
- Pracownicy recepcji są wyposażeni w rękawiczki i płyny dezynfekujące.
- Blat recepcyjny, telefony, wózki bagażowe i inne powierzchnie ogólnodostępne w holu recepcyjnym są regularnie dezynfekowane.
- Płyn dezynfekujący jest dostępny dla Gości przy każdym wejściu do hotelu, w tym w holu recepcyjnym.
- Należności za nasze usługi rekomendujemy regulować przelewem przed przyjazdem, kartą płatniczą oraz BLIKiem. Po każdym użyciu terminala płatniczego dezynfekujemy folię, którą owinięty jest PinPad.
POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE
- Przeprowadzamy regularną dezynfekcję przycisków windy, toalet, klamek oraz uchwytów na powierzchniach ogólnodostępnych dla Gości.
- Goście informowani są o wprowadzonych zasadach bezpieczeństwa higienicznego poprzez specjalny dział Bezpieczeństwo na naszej stronie www, materiały drukowane, plakaty oraz informacje, wyświetlane ekranie interaktywnym w recepcji.
- Na terenie hotelu udostępniamy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk.
- W widocznym miejscu umieszczamy informacje o maksymalnej liczbie Gości, którzy mogą się jednocześnie znajdować w restauracji hotelowej, Lobby Barze oraz recepcji hotelu.
- W łazienkach ogólnodostępnych udostępniamy instrukcje sanitarne, opracowane przez GIS.
- Sprzęty hotelowe udostępniane Gościom (np. rowery) są dezynfekowane po każdym użyciu.
POKÓJ HOTELOWY
- W okresie kwarantanny załoga hotelu zajęła się szyciem maseczek - na każdego z Gości przy przyjeździe czeka bawełniana, dwuwarstwowa maseczka z kieszonką na filtr (obowiązuje do wyczerpania zapasów). Dodatkowe maseczki można zakupić w recepcji hotelu.
- Wprowadzamy procedury sprzątania, dezynfekowania i wietrzenia pokoi na podstawie zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
- W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
- Personel sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).
- Pościel i ręczniki hotelowe są prane w temperaturze min. 60°C.
- Sprzątanie pokoi będzie się odbywało wyłącznie na życzenie Gościa, wyrażone umieszczeniem na zewnętrznej klamce pokoju zawieszki „Proszę o posprzątanie pokoju”.
RESTAURACJA
- Personel kelnerski sprzątający został wyposażony w niezbędne środki zabezpieczające (maseczki, rękawiczki).
- -
Zapraszamy do sprawdzenia naszych pakietów pobytowych!