;
  1. Hlavni Strana
  2. Blog
  3. Jak uspořádat konferenci v hotelu?

Blog

Den příjezdu
Datum odletu

Jak zorganizować konferencję w hotelu?

07 říjen 2021

Zarówno organizacja dużej konferencji, jak i niewielkiego eventu, może okazać się sporym wyzwaniem, a przemyślana strategia z pewnością pomoże w zachowaniu spokoju i przyniesie wiele korzyści na tle wizerunkowym. Przygotowaliśmy kilka najważniejszych podpunktów, o których warto pamiętać organizując konferencję.

 
1. Wybierz odpowiednią lokalizację.

Jeden z istotniejszych podpunktów na tej liście. Hotel, w którym odbędzie się konferencja powinien znajdować się w miejscu o dogodnej infrastrukturze, tak by komunikacja samochodem oraz - w razie potrzeby - autokarem przebiegła sprawnie. Warto również zwrócić uwagę na odpowiednią ilość miejsc parkingowych. Dodatkowym atutem okaże się położenie budynku w łatwo dostępnym miejscu, by wszyscy uczestnicy z łatwością znaleźli miejsce docelowe.

 

2. Zarezerwuj komfortową salę konferencyjną

By uczestniczy czuli się dobrze podczas spotkania, należy zadbać o odpowiednie warunki. Sale powinny być wyposażone w odpowiednie systemy oświetleniowe czy klimatyzację. Wygodnym rozwiązaniem jest również możliwość przesuwania ścian, dzięki czemu mamy możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni. Kolejnym ważnym aspektem jest układ krzeseł. Organizator szkolenia powinien mieć świadomość tego, że odpowiednie ułożenie ma duży wpływ na komfort i charakter spotkania. Kluczową sprawą jest również odpowiedni sprzęt multimedialny oraz dostęp do internetu.

 

3. Nawiąż współpracę z hotelem.

Jeśli organizujesz konferencję lub event po raz pierwszy - doświadczony organizator ze strony hotelu będzie dla Ciebie znakomitym wsparciem. Zaplanowanie menu konferencyjnego, układu sali, rezerwacja odpowiednich miejsc noclegowych i dopięcie nieoczywistych szczegółów stanie się łatwiejsze. Dlatego też coraz częściej hotele oferują pomoc swoich doradców, którzy czuwają nad przebiegiem spotkania od początku do końca :-)

 

4. Zadbaj o komfort

Dodatkowym ułatwieniem jest wybór obiektu z miejscem noclegowym i ofertą gastronomiczną. Kompleksowa obsługa może okazać się dużym udogodnieniem dla organizatora jak i uczestników. Bliskość wszystkich udogodnień pomoże zaoszczędzić cenny czas, a uczestnikom pozwoli na pełne zaangażowanie w szkolenie.

 


 

„Ludzie pracujący razem jako jedna grupa potrafią dokonać rzeczy, których osiągnięcie nie śniło się nikomu z osobna” 
Franklin Delano Roosvelt

 

Organizuj z nami.

 


 

Zobacz także:

Jak tanio zarezerwować pobyt w hotelu?

10 powodów, by wyjechać w podróż służbową!

Zpravodaj
Pod Jedlami Sp. z o.o., ul. Cieszyńska 23G, 43-170 Łaziska Górne, NIP: 6342645588
Při poskytování služeb nám pomáhají COOKIES.

Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více v Oznámení o ochraně osobních údajů.

ROZUMÍM