KLAUZULA INFORMACYJNA
W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
W HOTELU „POD JEDLAMI”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) informujemy, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Pod Jedlami Sp. z o.o. z siedzibą: 43-170 Łaziska Górne, ul. Cieszyńska 23G, adres e-mail: rezerwacja@podjedlami.pl (dalej jako „ADO”).
- ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem 43-170 Łaziska Górne, ul. Cieszyńska 23G oraz adresem mailowym: iod@podjedlami.pl
- Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, nr PESEL, numeru telefonu, adresu e-mail, zostały pozyskane bezpośrednio od osoby, której dotyczą lub od opiekuna prawnego (rodziców) sprawujących bezpośrednią władzę nad małoletnim (w przypadku takiej konieczności)
- Dane osobowe Gości hotelowych przetwarzane będą w celach związanych z zarządzaniem hotelem takich jak:
- rezerwacja pokoi, prowadzenie ewidencji Gości, kontakt we wszelkich sprawach dotyczących rezerwacji lub pobytu - zgodnie z art. 6 ust 1 lit b) RODO;
- zapewnienie bezpieczeństwa na terenie hotelu oraz na parkingu, zgodnie z art. 6 ust 1 lit f) RODO;
- przechowywanie informacji o wcześniejszych pobytach Gościa oraz posiadanych lub oferowanych rabatach wynikających z historii pobytu w Hotelu
- subskrypcja do newslettera, na podstawie udzielonej zgody, na podstawie art. 6 ust 1 lit a) RODO;
- marketing usług własnych, na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO, zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez ADO;
- realizacja obowiązków prawnych, na podstawie obowiązujących przepisów, zgodnie z art. 6 ust 1 lit c) RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje wspierające nas w wykonywaniu naszych zadań, np. dostawcy usług informatycznych, czy też podmiot wykonujący na rzecz hotelu usługi z zakresu księgowości.
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą, w zależności od celu przetwarzania – do momentu ustania celu lub wygaśnięcia podstawy prawnej. W przypadku wyrażenia zgody (np. na newsletter) będzie to moment odwołania zgody, w przypadku przetwarzania w ramach prawnie uzasadnionego interesu – moment skutecznego wyrażenia sprzeciwu. W przypadku obowiązku prawnego, przez okres wymagany przepisami.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do sowich danych osobowych i/lub danych osobowych swoich dzieci, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych.
- Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych.
- W dowolnym momencie ma Pan/Pani prawo cofnąć udzieloną zgodę, co pozostanie jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest co do zasady dobrowolne – w innym przypadku zostaniecie Państwo poinformowani o takim obowiązku. W przypadku dokonywania rezerwacji, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji usługi hotelowej.
- Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania