;

FAQ

Z myślą o komforcie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

DZIAŁ 1: HOTEL

Czym różnią się pokoje Standard, Economy i Deluxe?

Najłatwiej zobaczyć to w zakładce Pokoje. Pokoje typu Economy są kameralnymi pokojami o pow. 17 mkw, bez balkonu, z widokiem na parking lub sąsiedni budynek. Pokoje typu Standard mają większą powierzchnię, większe okna, balkon oraz widok na dolinę Wisły, są też lepiej wyposażone: posiadają suszarkę do włosów (Goście pokoi typu Economy mogą wypożyczyć w recepcji) i większy telewizor. Pokoje typu Deluxe cechują się znacznie większą powierzchnią (ponad 30 mkw), podwójną kanapą oraz stolikiem z krzesłami dla 4 osób. Są też dodatkowo wyposażone w ekspres do kawy oraz telewizor ponad 50". Pokoje Standard oraz Deluxe przeszły gruntowny remont w 2021 roku.

Jakie jest hasło do Wifi?

Nasza sieć nie wymaga podania hasła - wystarczy połączyć się z siecią PODJEDLAMI_HOTEL lub dedykowaną siecią PODJEDLAMI_KONFERENCJA w przypadku łączenia się w Salach Konferencyjnych.

W jakiej odległości od centrum położony jest hotel?

Odległość od uznawanego za wiślański rynek Placu Hoffa wg Google Maps wynosi 1,7 km, odległość od wiślańskiego deptaka to 1,4 km. Spacer do centrum zajmuje, w zależności od tempa, 12-20 minut. Z uwagi na to, że hotel położony jest na zboczu góry - powrót do hotelu potrwa nieco dłużej, będzie też bardziej wymagający. Osoby mniej aktywne fizycznie mają możliwość wzięcia taksówki - opłata za przejazd do hotelu wyniesie około 35,00 zł.

Czy istnieje skrót do centrum? 

Tak, drogę do centrum można skrócić o ok. 200-300 metrów wybierając skrót za hotelem. Z uwagi na fakt, iż skrót jest dość stromy, nie polecamy go zimą. Aby przejść skrótem należy z recepcji skierować się w stronę parkingu za hotelem, przejść przez zewnętrzny plac zabaw i skręcić w lewo w drogę, prowadzącą do ul. 11 Listopada. 

Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę domowe?

Tak, Hotel Pod Jedlami jest miejscem przyjaznym zwierzakom. Opłata za pobyt zwierzęcia to 50,00 zł / dobę w przypadku pobytu na jedną dobę lub jednorazowo 100,00 zł w przypadku pobytów na 2 i więcej nocy.

Czy w hotelu jest czajnik / suszarka do włosów / ręczniki?

Tak, jako hotel 3-gwiazdkowy zapewniamy naszym Gościom ręczniki oraz kosmetyki hotelowe. Również czajniki z kubeczkami oraz suszarki do włosów są dostępne we wszystkich pokojach.

Czy w hotelu jest żelazko?

Zadzwoń do recepcji - dostarczymy wygodny zestaw do prasowania (żelazko+deska) do Twojego pokoju. 

Czy jest możliwość wczesnego zameldowania/późnego wymeldowania?

W miarę dostępności miejsc hotel zapewnia możliwość wcześniejszego zameldowania oraz późniejszego wymeldowania - zapytaj recepcjonistkę.

Czy w hotelu jest miejsce na rowery?

Tak, posiadamy przechowalnię sprzętu sportowego, udostępniamy ją naszym Gościom bezpłatnie. Posiadamy też rowery do wypożyczenia (2 x cross męski i 2 x cross damski, 1 x górski męski, 1 x górski damski, 1 x trekking męski, 1 x trekking damski oraz 1x górski junior) oraz kaski ochronne.

Czy istnieje możliwość pozostawienia bagażu przed lub po pobycie?

Tak, możemy bezpłatnie przechować Państwa bagaż.

Czy w hotelu można palić?

W trosce o komfort Gości cały obiekt, w tym balkony pokoi Standard i Deluxe, jest przeznaczony dla osób niepalących. Wytyczyliśmy miejsca dla palaczy przed recepcją.

Czy w pokoju jest lodówka?

Tak, w swoim pokoju znajdziesz mini-lodówkę.

W jakich godzinach czynna jest sauna?

Sauny są czynne przez 24h na dobę - udostępniamy je na wyłączność.

Co stanie się z rzeczami, które pozostawiłem w pokoju?

W przypadku pozostawienia rzeczy w pokoju Hotel przechowuje elementy niebędące dobrami FMCG (produkty szybkozbywalne - jak żywność czy środki czystości) przez okres 1 miesiąca. Po tym terminie mogą zostać przekazane do utylizacji. Jeśli pozostawiłeś rzeczy w pokoju skontaktuj się z nami - ustalimy szczegóły, dotyczące odesłania produktów.

Czy muszę brać parasol?

Nie, hotel udostępnia bezpłatnie parasole dla swoich Gości.

Czy macie jacuzzi lub basen?

Niestety nie - u nas można się skąpać jedynie w pięknym widoku :-) Mamy natomiast dwie sauny, które są udostępniane na wyłączność dla Gości.

Czy hotel posiada alkomat dla Gości?

Tak, w naszej recepcji można sprawdzić stan trzeźwości alkomatem ALCOFIND Elite. Koszt badania to 5,00 zł.

Co zrobić, gdy zgubię kartę do pokoju hotelowego?

Jak najszybciej zgłoś się do recepcji - wydamy nowy klucz, który zdezaktywuje działanie tego zgubionego.

Nie zdążyłeś ogarnąć prezentu przed wyjazdem, a może nie zdążysz zaraz po powrocie?

Pod Jedlami możesz wykupić voucher na pobyty lub box prezentowy. Zobacz jakie mamy fajne opcje "ratunku" dla zapominalskich, zagonionych i tych co zawsze robią wszystko na ostatnią chwilę;)

Nie doczytałem książki z waszych zbiorów. Czy mogę ją odkupić?

Jak najbardziej tak! 

 

DZIAŁ 2: OKOLICA HOTELU

Gdzie jest najbliższy bankomat/sklep?

Zarówno bankomat, jak i sklep są zlokalizowane przy ul. 1 Maja 43, ok. 1,5 km od hotelu.

Gdzie jest najbliższa apteka?

Najbliżej znajduje się apteka przy ul. 1 Maja 27 (11 minut spacerem), blisko jest również apteka niedaleko Placu Hoffa (1 Maja 57). 

Czy w okolicy hotelu są jakieś trasy biegowe?

Wyjeżdżasz w góry. Jeśli jesteś biegaczem górskim - terenów jest pod dostatkiem. Jeśli jesteś biegaczem szosowym - przebiegając kilka minut znajdziesz się na płaskim terenie w centrum Wisły.

Czy w okolicy hotelu są jakieś trasy rowerowe?

Jesteś zapalonym rowerzystą / kolarzem? Wisła to raj dla tych którzy lupią popedałować! Zobacz ułamek procenta tras.

Czy w pobliżu hotelu jest basen?

Hotel jest położony około 15 minut spacerem od kompleksu basenów otwartych w centrum Wisły, który został uruchomiony w wakacje 2021. 20 minut spacerem dzieli nas od Parku Wodnego Tropikana w Hotelu Gołębiewskim, niewielki basen jest również dostępny w Ośrodku Przygotowań Paraolimpijskich Start - ok. 12-15 minut spacerem od hotelu.

 

DZIAŁ 3: GASTRONOMIA

Czy w hotelu dostępne są dania bezglutenowe / bezcukrowe / wegetariańskie?

Dbamy o naszych Gości! Bezpłatnie dostosujemy serwowane Państwu posiłki do potrzeb Państwa diety, prosimy o przekazanie informacji o wymaganiach dietetycznych recepcji przy rezerwowaniu pokoju.

Czy posiadacie restaurację a'la carte?

Tak! Od 26 grudnia 2021 zapraszamy do restauracji "Jedli w Wiśle" - zobacz szczegóły tutaj.

W jakich godzinach wydawane są posiłki w ramach pobytu?

Nasze chwalone przez Gości śniadania są podawane w formie bufetu w godzinach 8:00-10:00. Śniadanie składa się z min. 77 produktów, wśród których zawsze pojawia się pyszna jajecznica na maśle, kiełbaski lub parówki śniadaniowe, wyśmienite naleśniki lub racuchy, wybór lokalnych wędlin, świeżych warzyw i owoców oraz wiślańskie pieczywo.
Zapraszamy do zamówienia 3-daniowych obiadokolacji, które cieszą się dużym powodzeniem wśród naszych Gości. Obiadokolacje serwujemy w godzinach 16:00-18:00. Składają się na nią zupa, danie główne, deser oraz napoje zimne i gorące. 

Czy na miejscu mogę zamówić obiadokolację?

Obiadokolacje na kolejne dni można zamówić na miejscu. Możliwość zamówienia obiadokolacji w dniu przyjazdu zależy od dostępności składników. Na każdy dzień przygotowujemy inne menu, by zapewnić Gościom maksymalnie świeże produkty. O dostępność obiadokolacji na dziś zapytaj recepcję!

Czy przed przyjazdem mogę zamówić butelkę wina na powitanie?

Oczywiście! Skontaktuj się z recepcją w tej sprawie i wino będzie czekało na Was w pokoju. Cena wina jakie serwujemy w ramach tej usługi to 50,00 zł

Czy istnieje możliwość zamówienia śniadania do pokoju?

Śniadanie serwowane do pokoju to idealny pomysł szczególnie podczas pobytów w ramach pakietu Romantyczne PodJedlove! Daj pospać swojej drugiej (lepszej) połówce i zamów śniadanie do pokoju kontaktując się co namniej dobę wcześniej z recepcją. Usługa jest dodatkowo płatna.

Czy w hotelu można zorganizować imprezę okolicznościową, jak urodziny, jubileusz czy chrzest?

Jak najbardziej - zapraszamy do kontaktu celem omówienia szczegółów. Możemy zorganizować imprezę dla 10-100 osób.

 

DZIAŁ 4: PŁATNOŚCI

Co to jest preautoryzacja?

Preautoryzacja to nic innego, jak blokada środków na naszym koncie celem zagwarantowania rezerwacji w hotelu. Środki te są "wykorzystywane" podczas płatności za usługi hotelu. W przypadku dokonania płatności gotówką recepcjonista zleci anulowanie preautoryzacji bankowi, który wydał kartę. Zwykle środki są dostępne na Państwa koncie w ciągu kilku dni.

Czy mogę zapłacić dopiero na miejscu?

Tak, natomiast niezbędne będzie zagwarantowanie rezerwacji kartą kredytową lub zadatkiem, wpłaconym na nasze konto.

Czy opłatę miejscową mogę opłacić kartą?

Niestety nie, opłatę miejscową należną gminie Wisła pobieramy wyłącznie gotówką.

Zapraszamy do Hotelu Pod Jedlami

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Pod Jedlami Sp. z o.o., ul. Cieszyńska 23G, 43-170 Łaziska Górne, NIP: 6342645588
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close